איך בוחרים חברה לאחסון אתרים?

בחירת חברה לאחסון האתר שלכם איננה דבר של מה בכך. בין אם זה אתר עסקי או פרטי, סביר להניח, שחשוב לכם מאוד שהוא יתפקד היטב מול המבקרים בו. לא רק זה – יש היבטים נוספים משמעותיים, כפי שנרחיב כאן בהמשך. לכן, שאלה מרכזית וחשובה, היא כיצד בוחרים חברת אחסון לאתר באופן יעיל וגם חכם? לפניכם תשובות לכך וגם המלצה למקור טוב אשר יסייע לכם לעשות זאת בזריזות.

מבחירה טובה, לחברת אחסון טובה

האתר שלכם הוא מעין כרטיס ביקור שלכם. במקרים רבים, יש לו תפקידים חשובים נוספים, כמו במקרה הבולט של אתר מכירות. כך או כך, האתר חייב לתפקד היטב וזהו דבר שמושפע מאוד מאחסון האתר. כמו כן, בתור שירות שאתם משלמים עליו, אחסון האתר צריך להתאים לכם מבחינת מחיר ועוד נקודות חשובות. אז כיצד תבחרו חברת אחסון אתרים איכותית? נקודת מוצא טובה, מספק אתר שמאפשר להכיר את חברות אחסון האתרים המומלצות ביותר, בסקירה מפורטת ונוחה להתמצאות. אתר מיסטר ווב טולס עושה זאת באופן אשר ייתן לכם יתרונות רבים. הוא מציג את הנקודות העיקריות שאותן חשוב לבדוק – ייתכן שאינכם מודעים לכולן. הוא חוסך לכם זמן באיתור מידע. הוא מספק השוואה ברורה. תוכלו להתרשם מכך ומשאר היתרונות בעצמכם, בכניסה לאתר זה ומעבר על סקירה שמעניינת אתכם. מעשית, הסתייעות במקור מידע טוב כזה, מהווה מפתח חשוב לביצוע בחירה טובה בספק אחסון אתרים או בכל מוצר או שירות אחר שנסקר באתר זה.

 

 

נקודות מרכזיות להשוואה

בבחירת חברת אחסון אתרים, יש לבדוק ולהשוות, בין השאר את הנקודות האלה:

  • היצע החבילות – האפשרויות הבסיסיות השונות, אשר מוצעות במסגרת חבילות האחסון שמציע כל ספק.
  • המחירים – השוואת מה שמוצע, כגון כמות האתרים בחבילה ושטח האחסון שמוקצה להם, ביחס למחירים.
  • ביצועים – רמת זמינות האתר, שאליה החברה מתחייבת.
  • שיתופי או ייעודי – אתרים מרובים של ספק השירות, מאוחסנים על אותם שרתים. אך ישנו גם ההיבט המשמעותי, של אופן ניהול משאבי המחשוב השונים עבורם. הדבר יכול להיעשות והוא נעשה פעמים רבות, באופן שמכונה "שיתופי". פירוש הדבר, שכל האתרים נעזרים במאגר משאבים אחד. כך שמדי פעם עשויים להיות מצבים, שבהם חלקם לא מקבלים את כל המשאבים שדרושים להם. אפשרות נוספת היא הקצאת כמות משאבים מוגדרת מראש עבורכם, בשרת “ייעודי”.
  • שירותים משלימים – עוד שירותים שהספק מציע, אשר עשויים להיות שימושיים עבורכם. למשל גיבוי, שהוא דבר חשוב במיוחד או שירותי אבטחה שונים או הקמת ותחזוקת אתרים.
  • רמת הספק – וותק, אמינות, רמת התמיכה הטכנית ועוד.

ההתאמה ספציפית עבורכם

היבט חשוב מאוד הוא באופן טבעי ההתאמה עבורכם ספציפית. לשם כך, חיוני להבין את הנקודות הטכניות השונות במה שהספקים מציעים, להגדיר היטב את הדרישות שלכם ולבחון את היחס בין השניים. כדוגמה לכך, אפשר לראות את נושא נפח התעבורה. יש אתרים בעלי קצב כניסות נמוך יחסית. אחרים הם בעלי קצב כניסות גבוה מאוד. יותר כניסות, משמע יותר תעבורת מידע שנדרשת עבורכם, בין הגולשים לבין שרתי חברת האחסון. אך הסיפור לא נגמר בכך. ישנו גם נושא קריטי, של אופי המידע שמועבר מהאתר לגולשים. חלקו עשוי להיות "כבד" למדי מבחינת הנפח, בעוד אתרים מסוימים כוללים תוכן פשוט מאוד. בשורה התחתונה, מה שחשוב זו ההתאמה המדויקת עבורכם. גם של מפרט החבילה שתבחרו וגם של חברת אחסון האתרים עצמה.

לסיכום

לשם בחירה טובה של חברת אחסון אתרים, רצוי שיהיה לכם צ’קליסט מותאם אישית של דרישות. כדאי לבחון את הספקים השונים ביסודיות על פיו ולשם כך, גם להיעזר באתר הסקירות מיסטר ווב טולס.